♥Latast i stan

Fyyy vilka sega dagar :P

Förutom att ha blivit arbetslös och värds lat så hade jag fest för/med mina kolleger i fredags.
10 av 13 pers kunde komma,.  Det blev pizza, massa massa kakor, gottebord och en massa gott snack!. Saknar verkligen mina kolleger =(. Man vet att nu skiljs vägarna. Kan hända att jag börjar jobba där igen men inte förens om 7månader och då har jag förhoppningsvis nytt jobb.

Idag blir det enbart att softa som vanligt ^^.
Var hos syrran på kalas igen igår,. Uppdelade fester. På kvällen kom Tobbe och idag ska vi bara ta dagen som den kommer innan han måste åka hem och packa sina djur.

Hade det inte varit för att jag blivit arbetslös, lat och tjock hade livet varit prima prima nu hahaha. Så det blir att söka jobb, skaffa energi och dumpa ett par kilo :D

Nu ska jag nog inskaffa lite ork och fixa frukost :P.

Ha en bra söndag folket ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: