♥Oj!

Haha oj vad min blogg går varm...
Har skrivmani när tankar rusar!.

Haft en trevlig kväll med Nicklas ikväll men visst har tankar ändå gått runt.
Tobias måste verkligen varit olycklig här =(. Önska han sa något innan sista dagen han var här. Innan han gick fick jag höra saker som han tydligen tänkt på som han aldrig nämnt,. Hade han bara sagt något hade jag ju kunnat möta honom på mitten där, jag kan inte gissa :S.

Borde väll lägga ner mitt tänkande, sluta bry mig för efter att ha bett honom ringa mig två gånger har jag inte ens fått ett svar. Hade han brytt sig hade han väll ringt, eller?. Om han hade velat "rädda" oss hade han väll ringt?. Det tjänar inget till att jag sitter och funderar och repererar om han inte bryr sig eller faktiskt vill något?.

Nej nu får jag lägga ner....... Varför ska jag alltid vara den som vill något mer? Att sitta här och älta ger väll inte mig något?....

Jag förtjänar mer och han vill inte mer TYDLIGEN för då hade han ringt.
Jag lever vidare och jag går vidare och han tänker inte göra något åt det....

Man kan inte styra någon annan mot samma lycka och är man inte på samma spår så får jag låta honom gå fri.

Från och med nu ska jag inte nämna honom här mer,... Ska släppa =(. För visst hade han ringt??...

Är sjukt besviken, trodde inte han skulle ge upp en andra gång men jag har haft fel förut.

Sov gott.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: