♥Stupid!!..

Ibland är man bra korkad!!
Som att skriva att man saknar dig till någon man hoppas på att få ett svar från!! Just stupid!!..

Jag kommer bli en bra flickvän, fru & mamma en dag för jag är 100% trogen och kämpar alltid för det jag vill ha och för mina nära och kära. Jag vänder inte kappan mot vinden och skulle ALDRIG säga att jag tycker om någon/älskar någon om det bara gäller under bra stunder.!!.

Sitter just nu och försöker trötta ut mig själv :P.
Upp "tidigt" och köra till Jonas.
Har ju firmabilen så därför blir det jag som kör.
Vi ska ut på Österlen imorgon hela dagen och göra jobb. Älskar miljön där, dock lite kyligare än här.
Var iväg med Jonas tidigare och köpte en massa varma kläder så ska inte vara några problem, man får ju jobba sig varm!.

Är riiiktigt glad för att jag ska börja jobba igen, blir tokig att gå hemma,. Och få jobba med personer jag trivs med på ett jobb jag trivs på.. Kan det bli bättre?. =D.

Älskar oktober månad, det är verkligen min månad ♥

Nu blir det sängen.
No more stupid girl.. Drop i´t!

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: