♥ Don´t let me go!

....... Snart är denna helt magiskt mysiga helgen över =(.

Måste iväg och köpa kattmat som INTE är billigt men ett måste hehe.
Man kan ju köra på billighets mat om man känner för det men eftersom det är två långhåriga katter så vill jag vara rädd om deras päls och självklart deras hälsa.
Så nästan 700:- för en säck mat! :S. Kör på Royal som jag tycker är det bästa men även Hills funkar bra!.
Förra månaden köpte jag en 2kg´s säck för 400:- :S sinnes,. Så denna gången blir det en 10kg´s säck för 679:- myycket billigare och varar mycket längre!.

Min älskade syster fyller år idag,. Hela 14ÅR, heelt sjukt vad tiden går snabbt,. Tycker inte det var så länge sen hon kröp runder och man önska hon kunde gå och prata så man slapp bära runt på henne och försöka tyda gagagaga :P.

Älskar dig min syster mer än ord kan beskriva i form som går att förstå.

Blir att åka hem och fira henne ikväll, suuuper mys ♥


LoVE


Tobbe står i duschen nu och jag passade på med ett inlägg!.
Vad vore ord utan dig!?
Du gör allt till en mening ♥


Vill bara lägga ett tillägg här utan att nämna några namn!.
För några dagar sen skulle en vän få möta sin dotter, i all väntan i alla månader var det dags,.
Hon förlorade sitt barn, dem förlorade sitt barn =(.
Ni har alla mina tankar och jag skickar all styrka jag bara orkar till er.

Till er där ute! TA VARA PÅ ALLT!......

Sköt om er alla,. ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: