♥Inte trött i alla fall :S.

Fyyy fassiken vad trött jag är. Ögonen går i kors och tvärs.
Tobbe var här i helgen och umgicks. Igår var jag iväg och firade min syster!.
När jag drog hem var Tobbe med,. Vi kom innan för dörren och min smärta i magen var grotesk. Försökte blocka tanken och skulle sätta mig i soffan och mysa men det skulle jag inte ha gjort,. Smärtan vred sig i hela mig och jag for upp ur soffan lika snabbt som jag "satte" mig. Är så sjukligt trött på denna smärtan =(,. Man får olika svar varje gång om vad det kan vara, en systa kanske?, en tumör kanske?, bråck kanske?, blindtarmen kanske?,. Men snälla SLUTA! Man känner sig som ett jävla objekt som skickas vidare. Tobbe blev jätte orolig och tvingade iväg mig akut in till Malmö. Efter några timmar var vi hemma igen, smärtan var bättre men jag vet att den komme igen,. Klockan 02:30 pussades vi godnatt och det tog säkert en halvtimme innan jag fick riktig ro i smärta och oro.
3.15 timme senare ringde larmet och det var dags för jobb =(. Har varit en så sjuuukt jävla seg och trött dag idag =/. Nyss ätit och duschat och snart blir det faktiskt sova.

Tack fina Tobbe för allt du gör för mig ♥ Tycker om daj.

Kommentarer
Postat av: Mari

ge dej inte kräv ett ultraljud el rönken,säg att du inte går där ifrån förrän dom gjort det.Ett annat tips ring ellenbogen i malmö dom är super duktiga-trevliga Lycka till.

2011-09-26 @ 18:27:59
Postat av: Christine

Min rädsla för nålar och sjukhus får mig att vela ly varje gång men gått så långt nu att jag börjar bli arg och då kommer jag inte vara lika "lätt" att sända genom dörren. Tack för tipset =), har fått en tid för cellprov på gyn den 19:e och visar inte det något ska jag helt klart ringa in dit. Tack än en gång. Mvh Christine

2011-09-26 @ 20:26:33
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej fina tjejen! du måste bara klara ut dina mag problem. Ge dig inte förrän du fått en diagnos och hjälp för detta. Det är din rättighet.Jag är förkyld efter att ha variT I Lubeck tre dagar med goda vänner,där en tjej var snuvig och hostig. Har inte varit förkyld på 6 år, så jag är ovan och känner mig helt sjuk.Det måste vara bättre i morgon då jag fyller år och skall gå på Nöjesteatern och se Robert Gustavssons jubileumsrevy.Lägga sig tidigt ikväll och sova, så blir det nog bra.Glöm inte att ta hand om din hälsa tösen!

2011-09-28 @ 18:39:10

♥Skriv gärna en rad♥: