♥Äntligen!

Idag gick jag ner och fixade mig ett gymkort =D.
Första träningen körde jag direkt och känner redan hur värken kommer smygandes.
 
Det är dags att trimma kroppen nu.
Har läänge velat tajta till kroppen lite.
Det kostade 199:- för en månad 24/7 och för det priset fick jag december ut och hela januari =D.
Är riktigt stolt över mig själv, nu är det bara kosten som ska på plats men det får komma efter jul veckan nu är det frosse vecka som gäller :P
 
My moment.
Sitter just nu och bara slappar framför en riktigt härlig kärleksfilm.
Kärlek för mig funkar ju tydligen inte super duper bra.
För några dagar sen gick jag och mister S skilda vägar.
Inte direkt vad jag hoppats på men det funkade bara inte.
 
Har ju aldrig haft svårt för att få kille men vem vill ha vem som?
Jag är inte desperat och jag faller inte för vem som helst, har man chansen hos mig ska man ta den och hålla hårt i den, släpper man försvinner man. Det handlar inte om att kämpa för varandra, det handlar om att kunna njuta med varandra.
 
Nu blir det snart sängen, börjar dock inte fören 13.00 i morgon sen ledig till fredag nästa vecka.
Blir mycket träning och julmys med familjen.
Ta hand om er alla ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: