♥Let go!

 
When to hold on? When to let go?
 
Why do i never lurn?.
 
 
Jag går vidare nu.
Jag har en killkompis som önska han fick vara mer.
Han sa till mig - Varför gråter du och kämpar för en kille som inte ens försöker förstå dig när du har en kille rakt framför dig som ger dig ALLT!
 

Jag kärade bara ner mig så kraftigt i S att jag inte kunde tänka på annat om dagarana. 
Räknade även ner alla dagarna. Nu har jag raderat allt mellan oss, alla ilägg här på bloggen och alla fina mess.
Det gjorde ont men inte mer ont än hans attityd igår över mobilen när jag försökte förklara mig.
Jag använde mig av två väligt onödiga ord, - trög och barnslig.
Men hur kan man INTE förstå vad jag försker förklara?
Hur kan han kalla mig negativ för att jag försöker förklara att om vi inte har en framtid tillsammans är det inte lönt vi träffas nu, när det visade att vi hade en framtid då var jag helt på och över lycklig, hur kan det göra mig negativ?
 
Skit samma, jag har lagt ner min sista energi på honom nu.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: