♥Att vänta..

Känslan av att vänta och längta kan vara magisk om den inte hela tiden blir fram skjuten.
Den lilla kattbebisen jag ska få hit skulle kommit för en vecka sen idag!.
Något har hela tiden kommit ivägen för den lilla att den aldrig kommit hit, varje dag säger dem att dem ska komma och varje dag ringer dem och beklagar sig. Men nu har jag blivit lovad, runt 18:00 i morgon SKA han komma.
Kommer han inte då så kommer jag beklaga mig, jag ställer in planer varje dag och ställer in mig efter dem varje dag men svek efter svek sparkar undan benen på vem som hellst.

Visst tål man att falla, men vem orkar resa sig när energin är slut?.

Ikväll har jag varit uppe hos min underbara granne Emily som jag känt sen mindre,.
Känner mig alltid lika uppskattad och hörd med henne, älskar att vi hittat varandra igen efter alla år.
Vi satt och drack äpple & kanel vin, pratade massa och blickade tv.

Nu är jag nere hos mig igen och om en timme börjar en runda poker.
Har satt igång min sex and the city box som går varm i bakgrunden. magiska liv, håll mig kvar här och vidare. Låt mig bygga på min lycka med någon vid min sida en dag, men låt mig inte gå bakåt, låt mig behålla detta,. Ge mig bara mer och mer, det är min tid i livet nu ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: