♥Allt händer på samma gång.

Allt händer verkligen på en och samma gång, skratta eller gråta? :S
En gamal kollega dog i förra veckan, feffe (min katt) har blivit super sjuk =(, arbetslös och operationen kommer kosta 10.000. Har världens underbaraste vänner så Feffe kommer bli frisk och vi längtar nu till operationen som äger rum på tisdag, när allt väl börjar lösa sig får jag reda på att Ellise (hunden som jag följt sen valp) åkt akut in till Malmö och antagligen inte har långt kvar,, GHA! Orkar inte fler ner nu..

Mina upp som håller mig på fötter är att Jocke & Jag blev ett 2012-03-06 och idag hamnade hans namn på min (vår) dörr och på måndag blir vi sambos. Vet inte vad jag gjort dig min fina fina påg.
Flyttar från allt i västerås för att leva ditt liv med mig och katterna och inte nog med det så har du packat allt snabbt för att komma ner innan tisdag för att finnas där för mig och Feffe. Du är guld hjärtat ♥.

Idag i min ensamhet har jag bara gjort mig en varm choklad & lagt en ansiktsmask. Haft lite ego tid med mina katter och myst extra med Feffe (min andra katt Chabby har fått sin mys vecka förra när hon löpte) så hon är inte det minsta utanför =D.

Nu ska jag tråka vidare. ^^

Bye



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: