♥Bring it

Jahapp.
Har senaste dagarna känt mig lite svag i kroppen, skulle inte förvåna mig om jag ska bli sjuk nu.
Men jag är en krigare så ska nog klara av en MILD förkylning, bara den är borta innan lördag så är jag glad.
 
Blev ingen träning igår då Richard var på besök i mellan jobben, idag hade jag tänkt träna men eftersom det känns som en förkylning är på gång och jag är helt slut efter jobb så väntar jag kaaanske till i morgon då jag är ledig eller så tar jag ett pass efter jobb men då blir det efter 21.00 ikväll då får se ur jag känner då.
 
Haft en tanke i skallen heeela dagen och det kommer nog inte släppa mig så lätt.
Tänker inte gå ut med vad det är här och minst av nu.
Det har lite med min livsstil att göra, om jag ska testa på något nytt. Frågan är bara om jag klarar av det.
Aja, det återstår och se OM det blir av.
 
Nu ska jag bara slappa i soffan lite till och bara njuuuta av tillvaron.
Längtar verkligen efter helgen och hoppas det klickar men sen samtidigt är jag lite rädd för det då han bor en bit bort och efter hur det blev med Jocke så skrämer det absolut.
 
Tror inte att han är intresserad av att flytta eftersom han har en stark vänskapskrets. Kanske dumt att ses egentligen men man lever bara en gång och man måste våga chansa.

Kommentarer
Postat av: Taz

Hittar man rätt så kan man träffa sina vänner på helger eller liknande. jag själv flyttade från hålan till Staffanstorp, inte vidare lånt men ändå, lämnade all "trygghet"familj och vänner, kan säga att jag aldrig gjort ett bättre val i mitt liv,

Svar: Jocke kom från Västerås, han flyttade hit sen lämnade han mig för han saknade allt och alla där, jag trodde det skulle gå och löse men tydligen inte och därför har jag svårt för att se på det på så vis men förstår att det borde funka. Till staffanstorp hade jag nog oxå kunnat flytta men detta är kristanstad och träffar knappt min familj nu fast vi bor i samma håla =(
Christine

2013-02-19 @ 23:39:41

♥Skriv gärna en rad♥: