♥Design

ŠΤÑΑ ΜÕΒΓÊ®Α® ΟΣ
 
Under dem närmsta dagarna kommer jag ändra min design här inne, tyckte det var dags efter att haft samma i ett par år nu =).
 


Måndagen: Ja då är måndagen snart passerad och
thank god for that.
Denna dag startade 06.00 av att larmet ringde, trött som jag var tog jag luren till örat och presenterade mig men det var ju jävelen att det inte slutade ringa i örat, suck.
När jag väl fattat att det var larmet gjord jag min vardagliga rutin, tände, la mig på rygg, smekte handen över madrassen och sträckte mig sakta efter... mobilen och kollade mitt facebook. Jääävla beroende men sjukt bra tidsfördriv. Strax där efter tvingade jag mig till kaffekokaren, gjorde mig åthelvete för mycket kaffe till min skål med fitness flingor som får funka, våga vägra gröt då skiten bara bränner fast i kastrullen.
 
Där efter cyklade jag som en dåre i skit snön upp till Halla där min firmabil står, körde som en fjåne till Rydsgård och gjorde mitt 5 timmars pass där.
Hem kvikt som fan, lämna bilen, in om Willys och handla käk, hem och laga käk som bestod av kyckling vingar och en sallad, ner med det snabbt (bjöd hem conny på mat) smällta maten en timme max, iväg och gymma i 2 timmar direkt där efter åter till jobb, jobba två timmar för att 21.15 slänga sig trött som få i soffan.
Varannan vecka är jag ledig fram till 19.00 på tisdag vilket innebär sovmorgon och den tisdagagen är i morgon så
F- YOU måndag, you can´t bring me down.
 
Sen jag kom hem har jag bara suttit och riktigt äcklat mig i soffan och tittat farmen.
Nu har jag nyss duschat och sitter och sniglar i soffan, borde köra mitt naken xbox men får nog bli i morgon, finns inget bättre än att sitta hel näck framför tvn och lira.
 
Nä nog om min mindre roliga dag.
Sov gott folket.



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: