♥Duktig flicka

Har äntligen fått iväg papperna till a-kassan och även fått reda på hur mycket dem ska ha av mig.
Summan var inte alls så farlig som jag trodde och den är snart borta.
 
Har varit och fikat hos älskade mamma & syster (min andra syster och hennes son var oxå där).
Där efter drog jag till gymmet i 1,5 timme, har känt mig lite små snuvig så inte varit och tränat på 2 dagar.
 
Nu sitter jag och slappar i soffan och njuter av att haft en fri dag men i morgon är det på det igen.
Egentligen är jag ledig i morgon men fått en ny kund så äntligen börjar jag tjäna lite mer pengar, underbart.
Längtar efter nästa månads lön.
 
Igår nämnde jag ju en sak som skulle påverka min livsstil, åhhh vad jag är sugen på det där alltså.
Det verkligen krryyyyper i hela mig av stark vilja men det hänger lite på det och jag vet mer om 4 dagar.
Klart är där ju något som är mindre bra i det hela med, men man lever bara en gång så hoppas inte det blir på det hållet men det märker jag rätt snabbt och då kommer jag avbryta.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: