♥En längtan

Eftersom min ekonomi varit lite upp och ner det senaste året har jag fått sälja av en massa saker för att ha råd att bo kvar. Nu förtiden har jag i alla fall 1000:- över varje månad så nu handlar jag något litet varje månad och samlar det i kartonger. Så snart jag har råd att köpa sista av färgen och fått målat om så ska alla saker jag köpt på min under sista månaderna upp.
 
Jag ska tillverka mig min egna lampa och en del tavlor.
Hämtar hem lite snygga vita ramar idag jag kan slänga in bild på senare.
 
Längtar så otroligt efter att få i ordning här hemma.
Nästa månads lön kommer bli bättre och då har jag ca 2000:- över och då har jag planer på att få målat om här.
(Enbart vardagsrummet). För övrigt är jag absolut nöjd med min lägenhet men det är ju i vardagsrummet man alltid är i.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: