♥Fan då!

Idag är det den 1 februari.
Jag hade bestämt att denna månad skulle vara min noll tollerans månad. Inget godis, ingen läsk, inget skit.
Jag började dagen med hård träning i 2 timmar, handlade mig sen ett par byxor (bild kommer i morgon) och sen en stoor härlig sallad och kyckling för i morgon.
Kommer hem, tvättar och städar och sen möts jag av doften av kanellbullar i trappan, FAN.
Så nu har jag tryckt 3 kanel bullar, smaken är inte kvar i munnen så nu ångrar jag mig.
Vill ner 2 kg denna månaden så jag blir av med kärlekshandtagen, lite av rumpan och magen.
Antar att jag får börja i morgon. Borde kasta ut allt onyttigt.
 
Alltså fan vad fina pojkar vi har på gymmet :P
Man saglar verkligen mellan varven =D.
Tittar myycket och jag vet att dem ser att jag glor, jag fastnar liksom.
Singel livet påverkar mitt kön och mina nerver lite för väl.
SJUKT trött på att vara singel men åååh vad kul det är att titta på finingarna.
Jag har ju inte kk och skit, kan inte ligga utan känslor.
Ibland önska man nästan att man kunde för då hade man ju fått allt, snygga killar, lekt av sig och minskat suget av närhet och kärlek. I stället är det bara förhållande man söker och sen har man den och bara den och inget mer. Vet inte om jag är ute efter något förhållande just nu.
Dock har jag miiilda känslor för personen jag tidigare nämnt, hoppas dem försvinner helt snart eftersom vi bestämt oss för att enbart vara vänner.
 
Nu kollar jag gladiatorerna, funderar på att ta fler bullar eftersom det redan är kört, äta upp skiten och köra sten hårt i morgon.
 
Nääää tråkigt blogg inlägg. Sov gott sen :)
Ps, ursäkta min sjukt värdelösa stavning.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: