♥Härligt.

Ååh vad jag är nöjd med mig själv nu.
Äntligen vänder mitt liv. Jag jobbar med städ som inte är det roligaste men ger en inkomst.
Jag är anställd på ett ställe där jag får ut ca 5000 i månaden och det suger då jag inte har råd att leva över huvudtaget =(. Men nu har jag blivit anställd på ytterligare ett ställe med mycket bättre betalt så förhoppningsvis kommer dem ringa in mig mycket. Jag började idag och började nya jobbet med full dag (8timmar) det har jag inte ens på mitt vanliga jobb. Jobbar typ 3 timmar om dagen där :S. Förutom måndag och tisdag då jobbar jag 7 trötta timmar.
 
Så nu ska jag äntligen börja göra saker med min lägenhet så jag kan få trivas hemma.
Super glad och nöjd med mig själv.
 
Blir lite stressigare och pendla mellan två jobb men såå jävla värt det tills jag hittar annat.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: