♥Inredning

Är så otroligt sugen på att inreda om här hemma men då man har 200:- över varje månad är det inte det lättaste =/.
Har dock ett par billiga projekt på gång, vill skapa saker själv.
Ska bygga mig egna tavlor och en sänggavel men med vad och hur får ni följa senare.
Idag tänkte jag skapa mig min egen lampa (lampskärm) med hjälp av en ballong, tapetklister och balband.
 
Det är alltid billigast att skapa själv.
Jag är väldigt kreativ av mig. Kul att se folk vela ha det man skapat och undrar var man köpt det och hur mycket det kostat ^^.
 
Jag gillar gammal lantlig stil. Hittade en sida där dem säljer ut en massa av just detta, stora krukor som kostat runt 400:- förr kostar här bara 15-50:- SJUKT billigt så där kommer jag nog lägga mycket av mina små slantar, dem är som miljögården, alltså allt möjligt fint men mycket mycket billigare.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: