♥Jo men visst

Det var tydligen måndag idag sa min väckarklocka 06.00.
Eftersom jag hade sjukt svårt för att somna igår blev timmarna inte många och var rätt så jätte trött i morse.
 
I vanlig ordning ska jag snart iväg och träna.
Siktat in mig på 2 timmar men har den sjukaste tänbara träningsvärk efter ett hårt pass igår.
Var iväg och köpte 18 st gainermax för efter träning. Så jävla god och funkar sjukt bra för mig. Får absolut ut mer av träningen tack vare den. Efter träningen tänkte jag ta onyttig sushi och bara varva ner innan det är dags att börja jobba igen. Måndagar och tisdagar är dem segaste just för att man jobbar 2 pass, dagar och kvällar och där i mellan ska man hinna med äta och träna 2 timmar.
Onsdagar brukar jag vara ledig och ta igen dem två dagarna men nu har jag äntligen fått lite extra jobb som den dagen försvinner, dock ledig torsdag (tror jag).
 
Heelt sjukt trtt och seg men jobbet ska inte få mig att missa min träning.
Älskar träningen så blir nog piggare när jag kommer ner där =)

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: