♥Konstigt

Alltså visst är det här med kärlek konstigt?.
Jag har velat träffa någon i ett par månader nu, trött på att inte dela vardagen med någon.
Men nu då har 3 killar visat intresse men då känner jag inget. Jag vet inte om det är för att kemin inte är där eller för att jag plötsligt inte känner för att bind upp mig.
Tror dock det har med min ekonomiska sits att göra. Jag vill stå på egna ben när det gäller att komma till rätta med den, jag borde väll snart vara där då jag har två jobb nu men det är en del med A-kassan jag måste ordna upp med, där efter är jag kanske mer mottaglig.
 
Idag har jag sovit ut och slappat med kaffe hela morgonen.
Om en liten stund blir det att dra till gymmet, dock börjar jag känna mig förkyld så blir väldigt lugnt och i morgon blir det ingen träning alls då jag får besök av Rickard.
Och lite spännande är det nog eftersom jag aldrig träffat honom förut.
 
Efter gymmet ikväll tänkte jag fixa mig lite tacos och sen pyssla ihop mina ljuslyktor som jag inte fick gjort igår då jag fick besök.
 
Massor på samma gång men samtidigt väääldigt soft och lugnt.
 
 
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: