♥Set fire to the rain

Nu är jag trött på skit vädret.
Antingen snöar det eller regnar.
 
Ska det vara skit väder i morgon så KRÄVER jag att min dejt går bra så jag får en massa massa värme och närhet.
Dock meddelade han igår att han kände sig små kass men hoppas han vaknade pigg och glad idag och dyker upp i morgon. (han sa att det kunde bero på ett hårt gym pass) hoppas verkligen det var så.
 
Det farliga med att ta hit en kille som gymmar mycket är att jag är dyng kåt i stora vältränade mans bröst och det har man ju sett att han har, jag är ganska dålig på att hålla fingrarna i styr så får väll kapa av dem till i morgon och smeka honom med armbågarna i värsta fall.
 
Idag har jag sällskapat djävulen, han har suttit på min axel i ca 6 timmar.
Vaknade trött som fan, ingen frulle hemma, svin kall sadel på en riktigt trög jävla cykel (dock glad för cyklen)
, mot jobb i motvind, inte alls haft lust att jobba, slagit mig till höger och vänster. You name it.
Inte min dag. På väg hem från jobb drog jag in om på Willys och JA jag utalar willys som ni utalar rädda Willy, det är väll ingen svensk kedja?. Köpte mig en broccoli gratäng och två enery dryck.
Cyklade som en idiot hem och självklart hade vindarna vänt så fick cykla i motvind hem och var heelt död när jag kom hem. Nu där emot njuuter jag av mätt mage, varm gosig soffa och tv.
Snart blir det dock iväg och gymma innan jag ska hålla myyys kväll med mig själv.
 
Och en annan sak som ni säkert lagt märke till och det är min stavning.
Jag är tootalt slut i huvudet när det gäller stavning och det är mycket pågrund av dyslexin eller hur fan det stavas.
Hur kan man döpa en läs och skrivsvårighets "sjukdom" för något man knappt kan stava till?
Nu har jag varit bitterfitta nog för idag för nu ska jag njuta vidare av tillvaron här hemma.
 
Skriver kanske ett inlägg till sen.
Om inget annat får ni följa upp i morgon.
 
Ta hand om er och ha en helt underbar helg.
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Hehe håller med dig om ordet Dyslexi. Hoppas dejten går bra plus bra väder. :)

Svar: Det är förjävligt :PTror inte det blir något =/ han är sjuk. Typiskt :P
Ja detta väder får gäärna vända nu =)
Christine

2013-02-22 @ 17:22:15
Postat av: Alex

Jo Willys är faktiskt en svensk kedja :) Men det kan ju kvitta hur man uttalar det

2013-02-22 @ 21:31:38
Postat av: stiiiinas.blogg.se

Jaså? Fan då hahaha
Men tack det tycker absolut jag med :D
Tack för din kommentar

2013-02-23 @ 00:52:59

♥Skriv gärna en rad♥: