♥This day was crazy

Måndagar är heelt galna både psykiskt och fysiskt.
Sen 06.00 idag har jag varit hemma i 3 timmar.
Beskrev ju min måndag tidigare idag så det behöver jag inte plåga er igenom igen.
Dock visste jag inte om jag skulle stryka träningen idag men jag borde veta bättre eftersom jag känner mig själv för självklart avslutade jag dagen med 1 timme och 15 minuter på gymmet.
Orkade verkligen inte mer idag. Slutade jobba 21.00 så blev rätt lagom att vara hemma strax efter 22.00.
Nu sitter jag och njuter i min soffa, konstigt nog är jag inte trött. 
 
Ska sitta en liten stund till och eftersvettas och sen blir det en skön och välförtjänt dusch.
 
Tveka inte att ställa frågor, som tidigare nämnt svarar jag på allt, jag är otroligt frispråkig av mig.
Lägger ni till mig på blogloving lägger jag självklart till er med, vore kul att ha lite nya bloggar att följa.
Jag har även Instagram: Feldt85
 

Vill ni skicka privata mail går det absolut bra. Min hotmail är [email protected]
 
Ha en fortsatt bra måndag kväll mina vänner ♥
 
 
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: