♥ Wild and Free

Jag älskar att vara mig :)
Jag är sjukt jävla fri språkig, finns inget som kan äckla mig när jag äter, även då jag träffar någon för första gången slänger jag fram porr. Jag bryr mig inte vad alla andra tycker och tänker och just därför kommer jag leva för jävla länge. Är som jag brukar säga, när jag är runt 150 får dem klubba ihjäl mig :P
 
Ärlighet är det viktigaste jag vet men många klarar inte av min sanning, jag är inte alla gånger så snäll när den kommer fram, gillar bara inte att smöra i onödan.
Mina vänner som känner mi väl uppskattar mig sjukt mycket för det.
 
Igår hade jag en kille över på besök.
Träffat honom en gång tidigare för ca 1 år sedan, haft kontakt via facebook hela tiden dock.
Han dök upp runt 18.00 vi körde och fixade käk, lagade käk ihop, delade 2 öl och en flaska vin.
Och sen kom porren fram. Han visade sina favorit sidor och jag mina,
tror vi var ganska överrens om att dem var sjuuka hahaha, gillas.
Han är så sjukt jävla rolig, han är exakt som jag hahaha
SJUKA I HUVUDET.
Upskattar mina medmänniskor till max.
 
Btw till er som vill följa mig med inte bara text utan bilder så har jag instagram.
Mitt namn där är Feldt85, välkommna att adda och följ bland annat min träning, djur och mina skumma vardagar.
 
Nu ska jag slappa vidare i soffan innan det är dags att dra och gymma, tänkte köra 2-3 timmar idag då det inte blev något igår.
Ha en härlig helg folket.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: