♥Amen snälla!

Nu är det bra!!..
Denna kille som jag fastade för efter alla år har verkligen satt sina potatisar nu.
Inte nog med att han väljer helt konstiga val men att han måste göra det genom att vara sjukt kall gör att man bara blir mer ledsen, irriterad och rent ut förbannad.
 
Det som gör mig mest irriterad är att jag föll för honom efter alla år som han varit kär i mig men när jag väll tror på "oss" så beteer han sig som ett barn, gör val som bara en ensam gör. Om man har tjej så väljer man inte att stoppa pengar i andras tjejers trosor för att det är kul.
Jag skulle aldrig någonsin be honom stå över saker för mig, ALDRIG jag stöttar allt men det betyder inte att jag finner mig i allt och tar vad som.
Hade vi varit tillsammans i ett par år, och jag lärt mig allt som har med tillit till honom att göra hade han gärna fått dra till strippklubb och allt vad det betyder, men när man dejtar en tjej innan man vet var det leder så är det iiingen fördel pojke lilla. Mycket besviken.
 
Alla och inte ens någon behöver hålla med mig här, alla tycker olika men när man nyss börjat träffa någon för att visa sig seriös får man väll ändå välja klokare val, i vilket fall som så valde han att hellre gå på strippklubb än att fortsätta träffa mig. Upp till honom, absolut helt upp till honom.
 
Men som sagt. Hans potatisar är satta....
 
Till MIG!
Det blev ingen träning idag men kan vara skönt att luta sig tillbaka lite.
Kommer snart över en killkompis för att handla och laga mat ihop. Blir ett gott vin till det med.
Älskar mit liv och jag trugar inte för killar som inte fattar bättre,
Någon kommer ångra sig i mars.
 
Jag kan få bättre och alla förtjänar det bästa.
Jag stressar inte efter vilken kille som helst utan väntar gärna in mannen med romantik, respekt och sund kärlek.
 
Ha en toppen skön helg folket♥
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: