♥En dag i solen

Åhh snö snö och snöö, jag gillar ikke snö och kyla.
Snö kan vara på julafton och dagen därpå får det gärna vara 25 grader.
 
Idag har jag varit flitig. Ringt viktiga samtal och tränat massor.
Blev en timme på gymmet och 3 timmar senare körde jag CORE med en fitness expert. Sjuuukt tufft pass och kommer ha ont över allt i morgon men ååh så värt det.
 
Jag brukar köra step/core i vanliga fall men idag var det enbart core på schemat.
För er som inte vet vad core är så står det för kärna. Det är rygg och mage.
Det är mycket tuffa övningar på matta.
eftersom det även är en fitness expert som har det så är det noll tollerans på marginalen.
Kör man övningarna ska det vara exakt rätt vilket är riktigt bra då man varken vill träna fel eller ge upp för tidigt.
Varje gång du känner för att ge upp, som om du är heelt färdig då har du alltid mer att ge, bara på det.
Dem bästa resultaten kommer när du tror att du inte fixar mer.
 
Många förstår inte hur man orkar träna så mycket.
Jag är känd för att vara lat, det är vad du väljer att lägga din energi på.
Börjar du bara träna så kommer snart motivationen krypandes.
När man ser resultat och man plötsligt kan sätta nya mål lir allt mycket roligare.
Det här med ork är något som ändras hyffsat snabbt, efter bara en månad kommer du tydligt känna hur mycket piggare och gladare du är =)
Sover bättre och vaknar lättare.
 
Döm aldrig ut något innan du testat.
My way of living.
 
Nu blir det 20 minuter av farmen sen sova.
Take care och VÅGA ta chanser du aldrig trodde var möjliga.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: