♥Happ..

Då är det onsdag då klockan passerat 00.00 för strax över en timme sen.
Inte blivit något bloggade de senaste två dagarna då man haft ganska mycket full rulle.
 
I måndags drog jag till jobb 06.00 kom hem 14.00, drog till min älskade syster och hennes son på en fika direkt där efter sen hem, bytade om och drog och jobbade 19.00 till 21.00 där efter blev det vidare till gymmet, 2 timmars hård träning och där efter film hos Conny, en sjuukt skrämmande och GRYM skräck film.
Hade gärna rekommenderat den om jag bara kom ihåg vad den hette :S.
Var hemma och i säng runt 03:00 och vaknade 13.00 idag (Tisdag)
 
När jag vaknade gjorde jag mig frukost och satte mig för att räkna ihop timmarna som min A-kassa vill ha in efter några fel som uppstått 2011 jag menar come ON.
Pratade med min förra chef ca 8 gånger, väldigt tacksam över att han försöker hjälpa mig ur den sits som blivit på grund av några missade timmar för 2 ÅR sen, har dem inte mer koll på A-kassan så kan dem fan lika bra låta det vara. Efter alla samtal och betalda räkningar satte jag mig med min älskade bok -Femtio nyanser av honom som är en bok full av erotik, mums, passar mig utmärkt. Bok ett av tre.
Där efter blev det en snabb dusch för att sen ta sig till stan för att träffa upp Thomas på lite suhi, ååh så trevligt att träffa honom igen. Sen direkt vidare till jobb och där efter åter till gymmet ca 2 timmar.
Är så sjuukt mycket folk på gymmet mellan 21.00 och 22.00 att man knappt kommer till maskinerna vilket är rääätt så drygt och omotiverande.
 
Imorgon (idag onsdag) så ska jag upp och iväg till tandläkaren, älskar verkligen tandläkaren men hade nog hellre haft sovmorgon min lediga dag, speciellt eftersom jag är upp än och klockan ringer om ca 6 timmar :P
Sen ska älskade älskade Therese komma in och kolla på min pappers röra, bara måste älska mina vänner.
 
Conny ställer upp som vanligt och hänger med mig till tandläkaren i morgon.
Alltså denna människa, finner inga ord för allt han är och gör för mig.
GULD eller Saffran har NOLL värde i jämte med honom♥
 
Ska även dra och gymma i morgon, (ovanligt) och sen ska jag bara njuuuta till min älskade bok lite till.
Man har ju världens bästa sällskap här hemma (katterna) som gärna ligger nära intill när jag läser högt.
Tror nog feffes (kattens) kul lösa pung pirrar till lite ändå när jag läser om dessa snuskiga handlingar, jag vet att min pung lösa mus gör i alla fall.
 
Nä nu har jag väll ändå plågat er färdigt. Tråååkig läsning och jag beklagar men jag skriver bara, ni som läser ;)
Bjuder på en liten bild från ikväll.
 
Sköt om er ♥
                                                En bok och ens bästa vän♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: