♥On a break

Usch, ångest man får när man inte tränat ordentligt och druckit alkohol i stället.
I förrgår blev det ingen träning då jag hade manligt sällskap på vin och massa god mat, igår tränade jag järnet och var heeelt slut i hela kroppen och har värk än.
Men sen på kvällen så blev det puben i stället för hemma kväll med något nyttigt.
Damn alltså. Så efter att ha drukit en hel del sprit igår var ju kroppen i sämre skick idag. Jag blir aldrig bakfull men kroppen blir väldigt svag. Så det blev ingen träning idag heller.
Kommer bli en tuff dag i morgon, jobba i Rydsgård i 5 timmar, sen hem och träna som fan sen iväg och jobba kvällspass med. Dagen får vara hur jobbig som helst för i morgon SKA jag träna.
Ska enbart äta och dricka nyttigt fran i morgon.
Även tänkt testa Detox vilket kommer bli en REN plåga.
För er som inte vet vad det betyder så är det att rena kroppen på ALLT , du "äter" så gott som enbart flytade föda 5 gånger om dagen i upp till 15 dagar. En sallad om dagen mitt på dagen annars bara citronvatten, smoothie och soppa. Är ni mer nyfika så skickar jag med en länk till en sida ni kan besöka.
 
http://www.annaskipper.se/detox.html
 
Idag har jag bara tagit det lugnt.
Ätit hos mamma och syster och sen drog jag till Conny och kollade Pocahontas och åt popcorn.
Nu ska jag trycka i mig sista choklad bitarna från alla dessa jävla kartonger sen ska dem UT!
Måste börja med den sunda vardagen nu så man kan komma i den form man vill till sommaren och sen hålla den där efter. Tränat hårt i liter mer än en månad nu och nått bra mål.
Alltid haft sjuukt klena smala armar men nu börjar dem ta sig =)
 
 
Nu blir det att kolla Farmen och Master chef Sverige innan sängen kallar.
I morgon väntar som sagt en tuff men välbehövd dag.
Sov gott kära läsare♥
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: