♥Träning och åter träning

Förutom jobb så är jag exakt där jag vill vara i livet.
Visst saknar jag kärleken men har jag tur så glittrar vi lika mycket när han kommer hem i mars som innan han åkte.
 
Träningen har tagit stora steg i rätt riktning.
Har blivit lite av träningsnarkoman dock. Tränar varje dag med en dags uppehåll i veckan, det är med 48timmars vila funkar inte för mig. dock kör jag att jag löper och går varannan dag och tränar lite muskler efter uppvärmningen varannan dag, funkar kanon för mig, gått ner 6 välbehövda kilo i fett och gått upp 3 i muskler.
Tränat i en månad nu och hoppas på det resultat jag försöker nå ska uppnås innan sommaren.
 
Har en bild jag går efter :P
lägger upp den här under. (hon har exakt den kroppen jag vill ha, inte för mycket och inte förlite, slimmad och sjukt sexig, lägger upp en bild på mig där jag är nu med under hennes, lite lägre i rang :P )
 
Sjukt rastlös nu, vore det inte för att gymmet ligger nere i stan hade jag gått ditt nu och svettats lite men får bli i morgon i stället. Nu blir det ett avsnitt farmen innan sängen kallar. Ha en godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Glory boy

Så söt du är..

2013-01-10 @ 10:44:12
Postat av: Christine

Tusen tack =)

2013-01-10 @ 23:32:54
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Marie

Hur vet du vad som är fett och vad som är muskler? Alltså hur vet du att du gått ner sex kg i fett och gått upp tre i muskler? Kan man kolla det, på något sett? Haha, blond fråga, kanske. :P

Svar: Man kan mäta sitt BMI =) ibland har hälsobutiker en sådan våg.Annars kan man kolla det på vissa vårdcentraler tror jag. Man kan ringa och fråga sin läkare. Alltid kul att veta hur mycket fett och hur mycket muskler man bär på. När du väger dig där får du även reda på hur mycket du ska väga för din längd m.m =) något man ska göra i alla fall en gång i sitt liv tycker jag =). Hoppas du fick det svar du sökte.
Christine

2013-01-12 @ 15:38:18
URL: http://www.ismen.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: