♥Du

Fan fan faaaaaan.
Vill inte vara singel mer. Trött på att det mest är oseriösa nötter på min lista.
Skiter snart i det. Finns en del som jagar mig och en jag jagar, dem som jagar mig är väll inte högst på listan, det är han jag jagar. Personen som hade lite med min "nya" livstil att göra vilket inte kommer ske.
Kanske att personen i fråga dyker upp ikväll, som polare. Ja jag är gärna hans vän då vi klaffade sjukt jävla bra men typist min tur att vara intresserad av förbjuden frukt.
 
Snart ska jag dra vidare till syrran & mammi.
Syster ville ha hjälp att snygga till sig inför en fest hon skulle på och klart hjälper jag henne mer än gärna.
 
Våren har dykt upp nu, riiiktigt nice.
Tog ut alla 3 katterna på gräsmattan och lät dem springa av sig tills dem stupade på soffan.
 
Ha en underbar dag och en trevlig helg folket, tror dock att vi hörs av innan måndag.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: