♥Ledig?

Igår var det måndag och jag sliter mig allti igenom den.
Idag var det dagen jag skulle ha lååång sovmorgon sen ledig onsdag men jag blev in ringd på mitt andra jobb så jobbat 5 timmar där och snart bär det iväg för att jobba igen.
Imorgon som jag skulle vara helt ledig blir det 9 timmars trappstäd på.
 
Behöver alla pengar jag kan få så klagar absolut inte och valde själv att jobba men kommer nog sova goooott i helgen och jag ska ju ha manligt besök då.
En liten liten fågel sa att det kommer hem en man för att laga mat till mig, en överraskningsmidda dels utom och sen skulle jag få välförtjänt massage ÅH ge mig lördag NU hehe.
 
är jag lika pigg 21.00 idag när jag slutar jobba ska jag nog orka mig till gymmet en timme med.
Börjar dock jobba 07.00 i morgon så kommer nog vara död då hehe.
 
 
Så här blir jag av alla medel på mitt jobb.
Tror inte det är sunt. (Bild tagen igår på jobb).

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: