♥lycka

Jag känner en så stark lycka.
Alla skulderna är borta, jag har pengar över och livet bara rullar på.
Nu längtar man efter att träffa någon och börja livet ordentligt.
 
Haft en liten halv seg vecka och därför har inte det blivit några inlägg här.
Men nu är allt på topp och då är det non stop på mina inlägg.
 
Igår drog jag och Kenny till lyktorna (en pub i Trelleborg)
Satt och pratade och lyssnade på härlig musik, han just som jag sa flera gånger - ÅHH det är ju denna låten när dem körde låtar med grym nostalgi som tog en tillbaka till tonåren.
Var otroligt kul att träffa alla vänner man inte sätt på länge med.
 
Idag var en lite mindre kul dag dock.
Var iväg för att hälsa på Elis som är en hund jag följt sen valp. Hon är runt 12 år och har blivit rätt sjuk. Fått massa knutor på magen. Imorgon blir det operation och jag hoppas hon kommer hem igen annars går jag sönder men hennes hälsa och mående är viktigast. Älskar dig gumman.
 
 
Nu sitter jag och myser till Abba och bloggen.
Imorgon blir det en tuff dag med mycket jobb och gym och därför är det nu dags för denna damen att hoppa i säng.
Sov gott folket.
 
 
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: