...Missförstånd..!!..



487262-279

..Missförstånd..!!..

Tycks att någon har missförstått min blogg...
För att  jag har något att göra vissa dagar tycks jag vara lycklig..!?..
Lycklig..!!..
Hur är man när man är lycklig!?.. Jag har nästan glömt hur man leer..
Jag gråter så gott som varje dag..!!..
Jag kämpar varje dag med att inte vela ta livet av mig..
Jag har så gott som INGA vänner... Jag har väl förtjänat det..
Jag har ingen pojkvän eller jobb..
Jag försöker hela tiden komma med ursäkter för andra när dem inte har tid till mig..
Men jag vet att folk inte vill umgås med mig, inte vill vara tillsammans med mig och minst av allt anställa mig..
Varje dag hoppas jag att någon fantastiskt ska hända mig.. Som den dagen Louise och jag hittade tillbaka,
Eller som den dag då jag mötte dig...
Jag är ensam igen... Louise bor hunda mil bort och du med..
SKÖNT för er...
Jag letar vänner via lunar..
PATETISKT..!!..
Dem kommer oxå lämna mig en dag..
När dem inser att jag är en naiv lögnaktig falsk jävla varelse..
Det Fanns en tid då jag ljög mycket...
För att folk inte skulle lära känna den jag igentligen är,, för att få dem intresserande av jävla mig..
Saken var den att jag ljög om saker som inte ens existerar,,, Dem fattade rätt snabbt att mitt liv och jag var en ända lögn... Svårt att komma med sanningen när det känns som man i själva verket inte själv existerar.
TRO mig... jag är inte INTE lycklig...
Inte det JÄ*LA minsta..
//StiiiiNa..

Vem är du till att bry dig...
När du ändå bara låtsas.............!?......

487262-278

SOO long FUCKERS..!!..




Kommentarer
Postat av: COSSIE

när hörde du av dig sist ?

2008-04-04 @ 16:10:41
Postat av: Emma

Hej Gumman! Jag e din vän och kommer alltid vara det! Du e
alltid välkommen att vara med mig, Och du är en väldigt fin människa insida som utsida!
Love..

2008-04-04 @ 22:16:11
Postat av: Maaddy

Heej! Du är min vän med, men man glider ifrån varandra och det är det som är farligt för har man börjat glida så fortsätter man glida. Men du är fortfarande min vän. Kram Maaddy

2008-04-05 @ 17:36:43
URL: http://friiid.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: