Skärpning..!.




Antar jag kommer bli dömd igen efter detta inlägg..
Men jag måste verkligen skärpa mig... Jag älskar Niklas.. Jag säger inget annat.. Jag kommer antagligen alltid älska honom på ett eller annat sätt..
Men just nu funkar det inte... Varken som förhållande eller vän.. Jag måste ta mig i kragen..
Blir så besviken så ofta... Det borde finns lag hur man får göra mot dem som älskar en..
Saken är den att jag vet att Niklas inte vill något illa men han tänker inte på andra.. Eller mig och vad jag känner.. Inte alla gånger.. Inte dem gångerna jag veerkligen önska att han gjorde det..
Han kommer säkert bli sur för jag skriver detta men jag måste lätta mig på något sätt och han undviker mig mer än något annat..
Vi var tillsammans i så gott som 6 månader.. Och som jag skrev tidigare har vi inte varit ute en ända gång.. Jag har tjatat och gnatat men han vill aldrig.. Jag äällsskar att gå ut och dansa och dricka dringar... få gunga till musiken.. Musik är min kärlek.. Men Niklas vill inte.. Inte ens för min skull... Efter 6 månaders tjat  tog det slut.. gissa vad han ska i helgen!?.. Jo UT... Han kompisar undrade om han ville med och det lät tydligen bra =(..
FYYY vad ledsen jag blev alltså... riiiktigt ledsen IGEN... Varför är jag så naiv och tror att allt ska bli bra?..
Varför ville han aldrig ut med mig?... Lät ju aldrig bra när jag ville ut.... (Gråter)... Nu har jag i alla fall sakt upp kontakten med honom.. se hur länge det håller.. men jag klarar inte av att vara så här ledsen och besviken mer..
Det gjorde riiktigt ont att han ska ut på fredag... RIIKTIGT ont...
Jag vet att jag ska ut på lördag.. Men saken är den att jag hade INTE gått ut på lördag om det inte vore för att jag är sååå jävla sugen på att gå ut och längtat läänge på att få frågan.. Vill du med ut!?...
O nu ska Niklas ut med andra...
Faaaan då... =( vet att han vill ut för att tänka på annat... Men det hade gjort vårt tidigare förhållande lyckliga om man fått komma ut och träffat människor o dansat lite... Vi diskuterade senaste när Roger o annika var över o spelade yatzy och åt mat... Alla verkade förstå mig men ingen gjorde något åt det...
Ja jag hoppas att Niklas förstår att jag är riiktigt besviken på honom...
Men vad spelar det för roll.. Han gör juust som han vill ändå =( ...
// StiiiiNa..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: