Fredag..!..




Jag skulle vela skriva en blogg som är kul att läsa.. Något som får folk att vela fortsätta läsa min blogg.
Men sanningen är den att jag har rasat in i en deppration...? eller hur det stavas.. Jag mår RIKTIGT dåligt.. Gråter och bråkar jäämt utan anledning..

Jag tror det tog slut mellan mig och Julle med idag.. Inte fått tag i honom alls sen 15:14..
Sista meddelandet jag fick stod det... -Du behöver aldrig mer bekymra dig. För jag ska aldrig göra dig besviken igen. Jag drar nu...

Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.. Hela mitt liv rasar och jag faller... Men saken är det att det är ingen annan än jag själv som knuffar ner mig i fallet..

Jag behöver Julle så otroligt mycket men jag kan verkligen INTE visa det... ?? Detta är bara INTE likt mig att beete mig så här.. Jag är alltid glad och skrattig och nu tror Julle att det är något i honom som orsakar irritation m.m.. Men hur kan det vara det?.. Han är ju den jag är kär i...

Jag vet jag förlorat honom nu.. Och jag tänker inte försöka övertala honom till att komma tillbaka för han förtjänar veerkligen en bättre flickvän...  Jag ska söka hjälp och antagligen förbli singel i många år om inte Julle kommer tillbaka.. För jag bör inte ha ett förhålland nu som jag mår.. Men hur lätt är det att ta farväl av den man behöver mest och är riiktigt kär i?... INTE lätt.. men hur lätt är det att se han ledsen och lidadens pågrund av mig varje dag? INTE lätt.. så hur jag än gör blir det skit.

jag vet bara att jag vill leva mitt liv med honom... Men jag kan inte göra honom glad... Han har inte haft tjej på ca 9 månader innan mig.. Jag är inte den han hoppats på eller längtat efter... Jag är inte den jag vill vara och den jag brukar vara.. Jag vet inte vem jag är..

Förlåt till alla er som blir lidandes... Jag försöker verkligen och jag kämpar... Men jag trampar på allas tår där jag står och hoppar... Tack för ni finns för mig.. Och till Julle.. Snäääälla ha det liv du förtjänar... Din stina kommer sakna dig i all evighet...

Bye bye.... Stina.. the one and  nobody...



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar daj gumman och jag kommer finnas där coh stötta dig igenom allt du behöver mig till!

2008-07-12 @ 10:13:52
Postat av: Hilajna.

Det är nu dina riktiga vänner visar sig. :)

2008-07-12 @ 12:24:09
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håll hårt i honom.. ge inte upp. Detta är bara en kris. Sök hjälp o kämpa för er två. Jag håller tummarna.

2008-07-12 @ 19:49:37
Postat av: Lis

Gumman jag tror på dig, du kommer att fixa detta. Vet hur det känns. Kan känna så fortfarande. Tar lite tid, men jag tycker du ska hitta någon kurator att snacka med. All gammal skit måste ur din kropp. Jag finns här o det har jag sakt till dig. Pussar O du, glöm aldrig det. Stöttar dig därifrån jag e!!! Love you.

2008-07-14 @ 12:04:14
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: