Ny..



någon har knäckt mitt lösen och gått in och tagit bort min lunar som jag haft i 8 år.. Alla minnen från folk jag inte längre har kontakt med på olika sätt.. Blogg inlägg man skrivit när man förlorat någon nära.. Farmor , Farfar, Morfar & Dig Mattias... aalldrig mer får jag tillbaka det =(.. Inläggen du skickat Mattias.. och dina komentarer som jag aldrig någonsin kommer se eller höra igen är borta =(...
Faaaan vad ledsen jag är.. och såå dåligt jag mår.. =(...
Kanske töntigt i andras öron.. men det där betyde verkligen massor för maj... Tröttsamt o skaffa ny lunar =(.. Palla...




Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Kan du inte ta kontakt med lunarstorm crew och berätta som det ligger till?

2008-05-14 @ 18:22:10
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Lis

MEN VA FAN!!! ven har bara haft mage att göra så??? IDIOT som bara fått tanken! Gumms, kontakta lunar crew...de hade jag gjort! Puss på daj!

2008-05-14 @ 18:27:09
URL: http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: Herooo boy!

svin som gjorde det! Förlåt aldirg den människan!, Ta hand om dig christine. Puss

2008-05-14 @ 19:02:19
Postat av: Emma

Man kan ringa till dom så får man tillbaka det! Jag har gjort det en gång och då fixade dom tillbaka lunar på 1 minut så har man kvar allt som det var.. så det e bara att ringa och fixa hur lätt som helst =)

2008-05-14 @ 21:06:16
Postat av: sofi

fy tusan va ruttet det var av personen att göra så...... hoppas de löser sej! kram

2008-05-15 @ 00:12:57

♥Skriv gärna en rad♥: