♥Ger snart upp♥

... Ja jag pallar snart inte mer.
Jag har hoppats att det ska bli bra mellan mig och killen länge nu. Det slutade med att han lämnade mig, Fine det får jag ta om han inte pallar mer. Men samma kväll kommer han och vill ta tillbaka mig!? ok, visst jag blev skit glad men det fanns vilkor. Ett vilkor som han var tvungen att lova var att ge mig mer kärlek så jag kan ge mer kärlek tillbaka. Orkar inte att vi aldrig gör något och pussas knappt.
Klart han ska ta ett jobb till, så nu jobbar han snart mellan 09-21:00 varje dag, tid till mig och hans dotter finns inte för pengarna är viktigast dem närmsta 3åren. i morgon åker han till stockholm. Jag ville att han skulle komma och pussas lite igår innan han åkte hem. Först bokade han upp sig med hans vänner, jag sa inget för jag ville inte starta något bråk. jag väntade snällt i nästan 2 timmar. 20min efter han dykt upp ville han dra hem. han var trött och orkade inte ens spela glad över att se mig. då slutade han FEM hur fan ska han ha tid och ork att visa kärlek halv tio på kvällen då när han ska upp igen lite över 6 dagen där på?.. Idag skrev jag ett sms i morse och fråga om han kunde komma och pussas idag efter jobb då, inget svar. När han sen slutat jobba har han åter igen bokat upp sig med sina vänner. Jag pratade lugnt med honom och frågade varför han bokade upp sig alltid med alla andra. Jag känner mig som ett sista val. människorna han jobbar hela dagerna med är dem han bokar upp sig med efter jobb med. Så fick jag höra att han kunde titta inom om när han varit med dem.. titta inom!!!??? när fan ska vi umgås då?.. Jag pratade lugnt och han visste att jag blev ledsen pågrund av hans tidsbrist eller vilje brist. Då skriker han till mig - vill du ha någon som slickar dig i röven hela dagarna så skaffa dig en hund..
Han bröt sitt löfte till mig. jag kräver inte ens mycket men det jag kräver är tydligen för mycket för honom.. KÄRLEK.. just tooo mutch.. Nä suck.. jag ger snart upp om det inte blir ändring. Är så trött på att känna mig som singel i ett förhållande.
Aldrig fått så här lite kärlek av något =/.
Och aldrig älskat någon så mycket som honom heller..
Hata..



Kommentarer
Postat av: krolle

fan vännen det där låter verkligen inget vidare de.. tycker fasiken synd om dig.. hoppas vi kan ses i helgen kramar

2009-10-08 @ 21:43:17
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: M i c k a

det där låter inget kul :/ hoppas ni löser det.

2009-10-09 @ 14:57:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh gumman.... vad tråkigt :( som flickvän vill man faktikst hamna övesrt på listan om man skall spendera 6 dagar borta....

2009-10-09 @ 15:27:40
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

Men gumman, jag hoppas ni löser detta :(<3

2009-10-11 @ 14:35:37
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: --

En flickvän ska alltid stå överst på listan. Därför att alla förtjänar det. Du kan nog hitta någon som kan ge dig allt det där du vill ha, och lite till. Han finns. Du har nog bara letat på fel ställe..

2009-10-12 @ 14:07:36
Postat av: jossan

Va dåligt av honom, förstår att du blir arg. En flickvän ska alltid stå först på listan. Ja tycker du förtjärnar bättre.

Hoppas allt löser sig.

Kram

2009-10-16 @ 20:01:10
URL: http://josssan92.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: